SALUTACIÓ CURS 2017-18.

Benvolguda comunitat escolar,

Ja ha arribat el setembre i amb ell l’inici d’un nou curs escolar 2017-2018. Endarrere quedaran tots els bons moments estivals que hem passat amb la família, amb els amics i les amigues, les passejades, les excursions, i fins i tot aquelles vivències que voldríem esborrar… Tot el grapat d’experiències ens han ajudat, però, a fer-nos grans i contribuiran de ben segur a ser millors persones.

Segurament en aquests moments molts de vosaltres sentiu el desig de tornar a l’activitat habitual però tal vegada a d’altres se us fa encara una mica costa amunt. A tots i a totes us diria que ja veureu que un cop engeguem el calendari escolar i ens endinsem en la nova planificació, ben aviat tindrem la satisfacció de poder retornar a aquest lloc tan especial anomenat ESCOLA FREDERIC GODÀS, on ens hi sentirem tan còmodes com a casa i on trobarem la il·lusió per fer junts, sense pors ni neguits, el camí que ens espera ben carregat de sorpreses i reptes.

Des de la direcció i en nom de tot el claustre, em plau donar la benvinguda al nou alumnat i a les seves famílies, i alhora us animo a tots i a totes a continuar la important tasca educativa que exerciu des de casa. Plegats, l’escola i la família, continuarem treballant per ajudar als infants a créixer en pau i respecte i posarem els esforços per a què cadascú desenvolupi al màxim les seves capacitats i que tots i totes puguin esdevenir persones felices, competents, solidàries i lliures.

UN MOLT BON CURS PER A TOTHOM!!!