SETMANA DE LA CIÈNCIA 2018.

Del 9 al 18 de novembre s’ha celebrat a tota Catalunya la 23a.Setmana de la Ciència.
Aquest mes de novembre “La Ciència” ha tingut un paper molt especial a les nostres aules i tots els nens i les nenes han realitzat activitats essent la ciència el fil conductor.

Si aquests dies heu entrat a l’escola us preguntareu què significa aquest gran mural representant la nostra estimada “Seu Vella” amb tot el desplegament de taules meticulosament endreçades amb treballs fets per l’alumnat. Amb el mural volem retre homenatge a un dels monuments històrics més importants de la ciutat de Lleida tot portant-lo a dins de la nostra escola. L’hem dibuixat i li hem donat vida enganxant a cada centímetre papers prèviament tenyits, alguns amb tints naturals i altres amb tècniques diverses, dotant al mural de personalitat pròpia tot combinant experimentació, cultura, art, modernitat i tradició.

Damunt de les taules hi ha l’exposició dels treballs infantils: molins d’aigua, flors naturals tenyides, vitralls, produccions plàstiques, dossiers d’informació ….

US CONVIDEM A VISITAR L’EXPOSICIÓ DE LA 23a. SETMANA DE LA CIÈNCIA!!!