BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 33 – DESEMBRE 2018.

Comença el mes de desembre i arriba la recta final del 1r Trimestre que ens portarà les vacances de Nadal.

Durant aquest mes farem el primer viatge del projecte Erasmus + “IDEAL” a Itàlia en aquesta nova aventura que ha començat la nostra escola.

Acabarem el trimestre amb el concert de Nadal el dia 20 a l’església “Sagrada Família”.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest més de desembre estan previstes les següents activitats:

• La Coral de Cicle Mitjà i Superior particpara del Concert del Banyetes.
  • L’alumnat de Cicle Inicial anirà al Teatre en anglès a l’obra “Rudolph”.
  • L’alumnat de 1r participarà dels Patis Actius d’ASPROS.
  • El dimecres dia 5 l’alumnat de sisè va a la UdL on faran jocs sobre Leonardo da Vinci  i més tard explicaran els seus Lapbooks
  • La setmana del 10 tota l’escola quedarà engalanada per rebre el Nadal (entrada, finestres…) d’acord amb la tradició del centre.
  • La setmana del 10 es farà la recollida d’aliments nadalencs per a les famílies més necessitades de la ciutat.
  • El dia 12 es començarà a preparar el curs d’esquí a Port-Ainé.
  • El dia 12 quedarà constituït el nou Consell escolar.

De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Aprofitem per informar-vos que els dies 6 i 7 són festius i que el darrer dia de trimestre, el dia 21, serà de jornada intensiva fins a les 13:00.

Esperem que el butlletí us sigui útil.