SANTA CECÍLIA 2021. LA MÚSICA I ELS SENTITS.

Durant dos dies la fisonomia del Godàs s’ha transformat  i s’ha convertit en un Auditori ple d’instruments i notes musicals que ens han deixat a tots i a totes bocabadats!

Els/les protagonistes han estat els/les nostres alumnes que ens han fet gaudir d’una setmana de Santa Cecília completa guiats per les mestres de música.

El so de les veus infantils, els violins, les violes, les flautes, els pianos, les guitarres, els saxos…han impregnat de dolces melodies tots els racons de l’escola despertant en cadascú de nosaltres tots els sentits  i fent-nos adonar que la música és l’ excel·lent medicina que ens guareix i ens fa sentir millor.

Felicitem a totes les persones que han col·laborat per a què aquesta festa  es mantingui viva a l’escola tot fent-nos deleitar amb unes actuacions musicals de gran nivell.

Podeu gaudir d’imatges i videos d’algunes actuacions fent clic a la imatge.