BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 56 – DESEMBRE 2021.

Acabem el mes de novembre, i comencem el mes de desembre, de la manera que més ens agrada: gaudint de la música a l’escola amb la celebració de Santa Cecília, adaptada a la realitat que la COVID19 ens imposa. La situació actual ens fa estar expectants a aquest final de trimestre i, com sempre, adaptarem les celebracions de Nadal al que marquin les autoritats sanitàries.

Us recordem que el dia 7 de desembre és un dia festiu de lliure disposició de l’escola. El 22 de desembre és el darrer dia del trimestre i es farà jornada matinal de 9:00 a 13:00. Les vacances de Nadal seran del dia 23 de desembre al 10 de gener.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes durem a terme les següents activitats, sempre i quan la situació epidemiològica ho permeti:
  • P5 farà una sortida a la ludoteca.
De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores.

El dia 21 de desembre està previst celebrar el tradicional concert de Nadal a l’església de la Sagrada Família.
Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!