SALUTACIÓ A LES FAMÍLIES CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Després de la pausa estiuenca ens retrobem novament amb més il·lusió que mai. És ben sabut que estem davant d’un clima d’incerteses però també és cert que estem més preparats i amb la voluntat d’unir esforços per tal que l’objectiu més important que ens uneix, l’educació i la formació dels nens i de nenes es pugui fer de la millor manera.

Aquest curs 2020-2021 l’equip directiu juntament amb el claustre de mestres us volem animar en la important tasca que exerciu com a pares i mares i la necessitat que els nens i les nenes vagin a l’escola cada dia amb il.lusió, bé de manera presencial o online, segons ens indiqui la situació sanitària.

Plegats, l’escola i la família ajudarem als infants a créixer en harmonia per tal que cadascú desenvolupi al màxim les seves capacitats utilitzant les eines que tinguem al nostre abast, que són nombroses, i que permetran assolir l’èxit.

BON CURS PER A TOTHOM!!!