PROJECTE “PATIS ACTIUS”

Aquesta setmana hem iniciat el Projecte “Patis Actius” amb la Fundació Aspros.

Es tracta d’un projecte inclusiu de dinamització de l’hora del pati en el qual hi participen alumnes de cicle inicial de la nostra escola i persones amb discapacitat intel·lectual ateses al centre ocupacional Ciutat Campus d’ASPROS, que, acompanyades per monitors, ensenyen als nens i nenes jocs tradicionals tot compartint una estona lúdica amb els infants.

Els jocs proposats per a aquesta primera trobada, en la qual va participar l’alumnat de primer curs, van ser:
– Dòmino gegant.
– Jocs de punteria: granota i la caixa.
– Saltar a la corda.
– Cementiri.
– Rutlla.

La valoració tant per part dels alumnes, com de l’escola i d’ASPROS, va ser molt positiva i tindrà continuïtat en el temps, ja que quinzenalment (alternant alumnat de primer i segon curs) realitzarem l’activitat “Patis Actius”.

Us deixem un recull de fotos per tal que veieu una mostra dels jocs que van fer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *