PORTES OBERTES 2017

cof

S’acosta el període de preinscripció per al curs 2017-2018 i consegüentment estem ja en el moment de buscar escola per a el/la nostre/a fill/a, que aquest any complirà tres anys.

Segurament aquests primers anys de vida han passat molt de pressa i us sembla que el /la vostre/a nen/a és encara petit/a i lògicament teniu una mica de neguit a l’hora d’escollir l’escola pensant si satisfarà les vostres expectatives. Tots aquests temors són normals i comprensibles doncs els que som pares i mares també ens hi hem trobat en algun moment.

Com a Directora de l’escola Frederic Godàs, a tots /es els /les que consulteu la nostra web i us trobeu actualment amb la situació de triar escola , us vull dir que si voleu visitar el nostre centre , el període de portes obertes ja ha començat i es perllongarà durant el mes de febrer.

Així doncs, si us bé de gust, no dubteu en trucar a l’escola (973201315) i us informarem sobre els horaris disponibles per fer la visita. En aquesta , us explicarem el nostre projecte, us ensenyarem l’escola i tindreu l’oportunitat de resoldre tots els dubtes que pugueu tenir per tal de fer una bona elecció.

Salutacions cordials,

Maria José Castelló Piñol