“L’ESFORÇ NO ÉS UN PAL”

El departament Esports de Lleida dins del Pla Català de l’Esport Escolar amb la col·laboració de l’Agrupació d’Associacions Esportives Escolars de Catalunya, ens va oferir una activitat orientada a la difusió dels valors de l’esport.

Es tracta d’una xerrada titulada “L’esforç no és un pal” que va anar adreçada a l’alumnat de 5è , amb l’objectiu d’inculcar als alumnes el valor de l’esforç i fer-los veure que la pràctica de l’esport o qualsevol activitat física és un dels millors camins per aconseguir convertir aquest valor en un hàbit en tots els aspectes de la vida.

La xerrada va anar a càrrec de la periodista del diari Sport Àngels Fàbregues, juntament amb del Àlex Joseph, atleta d’elit del Hockey del Lleida Llista Blava.