INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES.

Benvolgudes famílies,

Ens plau fer-vos arribar  les instruccions que ens ha facilitat el Departament d’Educació i que cal seguir  com a mesura excepcional per contenir el coronavirus.

1.- Totes les escoles del país  romandran tancades a  partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos. Consegüentment queden suspeses les classes en horari lectiu, el menjador i les activitats extraescolars.

2.- Us recomanem llegir els correus electrònics de l’escola  ja que serà el mitjà de comunicació que utilitzarem amb vosaltres per qualsevol novetat.

3.- Cada tutor/a aconsellarà sobre la necessitat de realitzar alguna tasca durant aquests dies. Recordeu, però, que en qualsevol dels casos la lectura comprensiva és una de les activitats més necessàries en aquestes edats.

Finalment, també us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.