DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU 2018.

Aquest curs la nostra escola ha organitzat el treball del Dia de la Pau a través de la Mostra d’Humor Gràfic “NÒMADES: migracions forçades”  orgnaitzada per la Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida i Humoràlia.

La Mostra d’Humor Gràfic “NÒMADES: migracions forçades” recull la selecció de 50 obres entre les 337 obres rebudes des de 45 països d’arreu del món. La Mostra utilitza l’art gràfic com a gènere periodístic visual i de denúncia amb l’objectiu de dur a terme una acció de sensibilització dirigida a la societat per donar a conèixer i entendre les causes que provoquen els processos migratoris i remarcar la importància del Dret a Migrar recollit a la Carta dels Drets Emergents.

Cadascun dels cursos hem analitzat algunes imatges del catàleg i han inspirat reflexions entorn la realitat que ens envolta amb l’objectiu comú de construir un món millor.