BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 26 – FEBRER 2018.

Hem acabat el mes de gener imaginant un món millor amb la celebració del DENIP el passat dia 30 de gener. Durant el mes de febrer gaudirem plegats de la festa del Carnestoltes.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://agora.xtec.cat/ceipfredericgodas/nivells/) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes es duran a terme les següents sortides i activitats:

• L’alumnat de 1r anirà a l’Auditori “Enric Granados” a l’audició “Els Tomballons”.
  • L’alumnat de 2n anirà a la Sala Espai 3 del Teatre Municipal Julieta Agustí a gaudir de “La gallina dels ous d’or”.
  • L’alumnat de 6è anirà a l’Auditori “Enric Granados” a l’audició “La Batucada” i gaudirà de la Sortida a la Neu del 4 al 9 de febrer.

De cadascuna de les activitats els mestres de l’escola us informaran puntualment a través dels vostres fills i filles.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!