CONCURS FAMILIAR D’ESPANTAOCELLS.

Aquest any convoquem el primer concurs familiar d’espantaocells.

L’hort escolar és un espai molt estimat al centre. Tot l’alumnat hi treballa d’alguna manera al llarg del curs i per això hi esmercem esforços en què estigui ben cuidat.

Malgrat tot, tenim el problema que els ocells se’ns mengen les llavors plantades i per aquest motiu hem decidit convocar un concurs familiar d’espantaocells.

Amb motiu de la Setmana de la Ciència i per tal de fomentar la reutilització i el reciclatge us presentem les bases del concurs:

1.- Podrà participar tot l’alumnat i les seves famílies.

2.- L’espantaocells s’ha de fabricar amb materials reutilitzats: pots, robes, ampolles detergent…

3.- Els espantaocells es presentaran el dia 10 de gener i se’n farà una exposició durant una setmana al vestíbul de l’escola.

4.- L’espantaocells guanyador es posarà a l’hort de l’escola.

5.- Tothom que vulgui participar s’haurà d’inscriure emplenant una butlleta que haurà de lliurar a secretaria.

US ANIMEM A TOTS I A TOTES A PARTICIPAR!!!