COMIAT ALUMNES DE 6è.

Benvolguda comunitat educativa,

El passat dimecres 23 de juny va tenir lloc a l’Auditori Enric Granados un espectacular acte de comiat i lliurament d’orles a l’alumnat de 6èA i 6èB que aquest any va deixar l’escola.

L’esdeveniment es va desenvolupar amb les estrictes mesures de prevenció i seguretat que marcava la normativa en aquell moment la qual cosa va motivar realitzar les activitats programades dues vegades i respectar així  l’aforament permès.

Malgrat les circumstàncies de la pandèmia, famílies, docents i l’alumnat van estar molt contents i van aplaudir efusivament l’actuació musical que va ser la cirereta de la festa. En acabar pares i mares van donar les gràcies a l’escola per l’organització d’un acte tan emotiu i curós.

Podeu gaudir dels vídeos complets als següents enllaços:

Sisè A.

Sisè B.