CARNESTOLTES 2020.

Designed by Freepik

Ens complau comunicar-vos que la tarda del proper dijous dia 20 de febrer, celebrarem el carnaval a l’escola i que la disfressa és lliure.

A les 15:15h. l’alumnat  acompanyat pel professorat iniciarà la rua  pel carrer Doctora Castells en direcció Avinguda de les Garrigues (ESTARÀ VIGILAT PER LA GUÀRDIA URBANA) i retornarà cap a l’escola passant pel carrer Salvador Espriu. Un cop arribem a l’escola es faran dos tombs pel pati i finalment  un berenar amb coca i xocolata gentilesa de l’AMPA.

Com cada any, la festa és oberta a la comunitat escolar per la qual cosa us fem saber que ens agradaria comptar amb la vostra presència.

Com és tradicional, el Rei Carnestoltes ha fet saber els seus manaments per cadascun dels dies de la setmana vinent:

DILLUNS 17 – UN MOCADOR DIVERTIT,  POSAT AL CAP O AL COLL BEN BONIC.

DIMARTS 18 – UN MAQUILLATGE I UN PENTINAT DIVERTITS, QUE LLUEIXIN BEN EIXERITS.

DIMECRES 19 – UN MITJÓ DE CADA COLOR,  PER SOBRE DEL PANTALÓ.

DIJOUS 20 – LA DISFRESSA DE CASA, PER LA TARDA, PORTARÀS I DE LA FESTA GAUDIRÀS.