BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 43 – FEBRER 2020.

Acaba el mes de gener de 2020 després de celebrar plegats el Dia Escolar per la No Violència i la Pau i iniciem el mes de febrer que ens portarà la celebració del Carnestoltes.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes de febrer estan previstes les següents activitats:

• L’alumnat d’Educació Infantil participarà a la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya: Animac.
  • L’alumnat de Cicle Inicial realitzarà l’activitat d’animació lectora.
  • L’alumnat de 6è gaudirà de la Setmana a la Neu a Port-Ainé.

De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Aprofitem per informar-vos que el proper dia 21 de febrer és un dia festiu de lliure disposició.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!