BUTLLETÍ ELECTRÒNIC NÚMERO 9 – MAIG 2016

Deixem enrere una Diada de Sant Jordi plena d’activitats, que ens va permetre gaudir dels Jocs Florals, de la representació de la Llegenda, del mercat de llibres i roses i del concurs de fotografia, i comencem amb il·lusió el mes de maig amb la Festa Major de Lleida que ens anima a gaudir del carrer, la cultura i la primavera.
Un final d’abril intens, amb l’excursió de P3 a Cal Tino i amb l’actuació de la Coral de l’escola a la Cantata “Els Timbalers”, de Gerard Valverde, organitzada pel Conservatori de Música de Lleida, i amb la participació de diferents escoles de Lleida.
Durant el maig els nens i nenes de P4 realitzaran una sortida a “La Saira”, els de 3r aniran de Colònies al CdA Pau Casals de Comarruga i els de 4t aniran al teatre en anglès al “Teatre de l’Escorxador”De totes les activitats esmentades rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Podeu fer un cop d’ull a les activitats del mes d’abril a l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles. Podreu trobar-hi la sortida a “Cal Fino” de P3 a  Educació Infantil, el “Godàs Notícies” del Taller de Cine al Cicle Inicial, la Capsa Màgica dels Contes al Cicle Mitjà  i d’altres activitats al Cicle Superior.

Aprofitem per recordar-vos que, tal i com preveu el Calendari Escolar, els dies 9, 10, 11 i 16 de maig són festius.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *