BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 69 – OCTUBRE 2023.

Hem iniciat un nou curs amb la mateixa il·lusió que sempre i  amb moltes ganes de fer propostes noves i interessants que puguin engrescar  els nens i les nenes en el gran repte d’aprendre dia a dia. Deixem enrere la Festa Major de Tardor de Lleida i acabarem amb la gran festa de retrobament de la comunitat educativa per La Castanyada que celebrarem el dia 31 d’octubre.

A partir d’aquest curs 2023-24 els blocs de l’escola, que han estat en funcionament durant 10 anys, deixaran de ser l’espai en el que es publicaran les notícies sobre l’activitat escolar, tot i que poden mantenir altres tipus de funcions. Centralitzarem totes les publicacions a la nostra pàgina web www.fredericgodas.cat.

A més a més, les famílies podreu consultar un recull de fotos i vídeos més extens de manera periòdica a una carpeta compartida a la que accedireu amb el vostre usuari i contrasenya del domini @fredericgodas.cat.

Per aclariments i dubtes podeu adreçar-vos als vostres tutors o tutores.

Durant aquest mes durem a terme les següents activitats:

• 1r participarà dels Tallers de Benestar Emocional organitzats des del CAP de Cappont, visitarà el Museu de l’Aigua de Lleida i farà una sortida a les Coves de l’Espluga Francolí.
  • 2n farà una sortida a les Coves de l’Espluga de Francolí.
  • 4t farà una sortida al Parc de la Mitjana i participarà d’un taller amb els Agents Rurals.
  • 5è participarà d’un taller organitzat per Unió de Pagesos i també de l’Educació Viària impartida per la Guàrdia Urbana.
  • 6è participarà d’un taller organitzat per Unió de Pagesos.
  • Visita del Cicle Superior a l’exposició commemorativa de l’any Joan Oró.
De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores. El treball dels valors, el respecte i la bona convivència són l’objectiu principal en totes les activitats escolars.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!