BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 70 – NOVEMBRE 2023.

Comença el mes de novembre després d’haver gaudit del retrobament de totes les famílies entorn la festa de La Castanyada, on hem pogut compartir una tarda de danses i castanyes torrades, fent fortes les nostres tradicions.

El mes de novembre serà el de la celebració de la Setmana de la Ciència amb l’objectiu de commemorar el centenari del prestigiós científic lleidatà Joan Oró i amb el repte de l’escola de “Redescobrir l’Aula de Ciències”. També serà el mes on gaudirem de la música com més ens agrada amb la celebració de la diada de Santa Cecília que omplirà de música la nostra escola.

Durant aquest mes durem a terme les següents activitats:

• I4 visitaran l’exposició de l’IEI sobre Joan Oró i faran un taller d’Audioforum.
  • I5 visitaran l’exposició de l’IEI sobre Joan Oró.
  • 1r participarà dels taller d’higiene bucal organitzat des del CAP de Cappont i dels “Patis Actius” organitzats per ASPROS.
  • 2n farà una sortida a l’exposició “Romans a Ponent” al Museu de Lleida, participarà del taller al Caixaforum “Veus i ritmes de l’orient”, visitarà l’exposició de Joan Oró al Museu de l’Aigua i participarà dels tallers de Benestar Emocional i Higiene Bucal organitzats pel CAP de Cappont.
  • 3r participarà del “Patis Actius” organitzats per ASPROS,
  • 4t participarà d’un taller organitzat per Unió de Pagesos.
  • 5è participarà del taller d’Educació Viària impartit per la Guàrdia Urbana, treballarà entorn l’exposició de l’IEI sobre Joan Oró i farà una sortida a La Mitjana.
  • 6è participarà treballarà entorn l’exposició de l’IEI sobre Joan Oró, farà una sortida a Barcelona i farà una sortida en bicicleta a La Mitjana.

De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores. El treball dels valors, el respecte  la bona convivència seran l’objectiu principal en totes les activitats escolars.

Recordeu que podeu consultar un recull de fotos i vídeos més extens de manera periòdica a una carpeta compartida a la que accediu amb el vostre usuari i contrasenya del domini @fredericgodas.cat.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!