BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 68 – JUNY 2023.

Arribem al juny i encarem la recta final del curs amb festes i comiats, però també amb l’últim esforç per consolidar tot el que hem anat aprenent durant tot el curs i que, a través de les exposicions que estem fent a tots els nivells, podeu veure que ha estat ple d’activitats i aprenentatges de tot tipus. Durant els primers dies del mes de juny seguirem amb el treball de les “conferències”.

Us informem que a partir del dilluns dia 5 de juny començarem la jornada intensiva matinal de 9:00 a 13:00 i que el darrer dia de curs serà el 22 de juny. Aquell mateix dia celebrarem l’acte de comiat de l’alumnat de 6è a l’Auditori Enric Granados a les 19:00.

Aquest mes també serà el de la celebració de la Cloenda de l’Escola Esportiva i la gran festa de l’AFA.

Us animem a escoltar tota l’activitat de Ràdio Godàs que publiquen els nens i les nenes de 5è (https://agora.xtec.cat/ceipfredericgodas/projectes-2/radio-godas/).

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes durem a terme les següents activitats:

• Des de 1r a 6è es participarà d’activitats d’animació lectora en el marc del Pla Lector del nostre centre.
  • 1r participarà dels Tallers de Benestar Emocional organitzats des del CAP de Cappont.
  • 2n participarà de la cloenda dels Patis Actius d’ASPROS.
  • 5è farà una sortida al castell templer de Gardeny.
  • 6è farà una sortida a la Seu Vella.

De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!