BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 63 – DESEMBRE 2022.

Deixem enrere el mes de novembre havent gaudit de la música i la ciència i comença el mes de desembre que ens portarà les vacances de Nadal.

Aquest mes es respira ambient nadalenc a l’escola amb els guarniments de finestres, pessebre i altres activitats. Acabarem el trimestre el dia 21 de desembre amb jornada intensiva de matí i amb el tradicional concert de Nadal a l’església Sagrada Família de Cappont. Hi sou tots convidats!

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.
Durant aquest mes durem a terme les següents activitats:
– P5 farà una sortida a la ludoteca de La Bordeta.
– 3r participarà a l’activitat d’Eduacció Viària a càrrec de la Guàrdia Urbana de Lleida.
– 6è farà un taller per desenvolupar les habilitats socials.
 – El dijous dia 1 tindrà lloc a la Paeria  l’acte de Constitució del Plenari dels infants amb la participació de representants de sisè.
De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores.
Us recordem que el dia 9 de desembre és un dia festiu de lliure disposició i que les vacances de Nadal seran del dia 22 de desembre al 8 de gener, ambdós inclosos.
Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!