27a. SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’ESCOLA.

En el marc de la Setmana de la Ciència , del 14 al 18 de novembre, es van dur a terme a l’escola un estol  d’activitats com ara tallers, experiments diversos relacionats amb el so, murals, videos… Aquesta pràctica té com a objectiu fonamental gaudir tot apropant una mica més la ciència als infants i despertar el seu talent i potser la seva futura vocació.

Al llarg de la setmana  tota la mainada va gaudir d’allò més experimentant amb el so i  el sonòmetre. Els més menuts van construir aparells relacionats amb el so.  Els més grans van fer una sortida a la Mitjana per conèixer el cant dels ocells alhora que els mitjans construïen una gràfica en la que es feia evident que hi havia moltes situacions al llarg del dia en les quals es genera massa brogit.

Al final de la setmana tothom va buscar solucions per tal de reduir el soroll a l’escola. Si ens feu una visita podreu veure una exposició al vestíbul amb una mostra de la feina feta. Esperem que us agradi!