BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 57 – FEBRER 2021.

Comencem el mes de febrer i us fem arribar el butlletí després de celebrar el Dia de la Pau i la No Violència a l’escola, més necessari i oportú que mai. Celebrem el DENIP per treballar per un món millor i per això ens cal respectar, estimar i cuidar tot allò que tenim, cada dia i cada moment.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes durem a terme les següents activitats, sempre i quan la situació epidemiològica ho permeti:
  • P4 farà una sortida a la Ludoteca.
  • 1r anirà de concert a l’Auditori Enric Granados i continuarà amb les sortides del projecte “Descobrim el nostre barri: Cappont”.
  • 6è farà la Setmana Blanca a Port Ainé.
La darrera setmana celebrarem el Carnaval, adaptant la proposta a la situació actual. De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores.

Aprofitem per recordar-vos que el dia 28 de febrer és un dia festiu de lliure disposició.
Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!