BONA DIADA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU!

Benvolgudes famílies,

Fa un any que ens vam reunir una tarda al pati tots els nens i nenes per celebrar el DENIP (Dia Escolar de la Pau i la No violència). Fa un any que teníem l’esperança que la pandèmia estava a punt d’acabar-se però no ha estat així. Vam escampar desitjos de tots els colors i malgrat alguns s’han aconseguit, altres es fan esperar.

El dilluns dia 31 ens tornem a trobar al pati de l’escola per desitjar la pau al món i  per valorar les coses bones que ens envolten: la família, els amics, l’escola…ja que al final, com deia un famós escriptor anomenat Leo Tolstoy: “La meva felicitat consisteix a saber apreciar el que tinc i no desitjar en excés el que no tinc”.

Celebrar el DENIP a l’escola té molt contingut, no només recordar que les guerres són dolentes i que hem de ser bones persones. Celebrem el DENIP per treballar per un món millor i per això ens cal respectar, estimar i cuidar tot allò que tenim, cada dia i cada moment.

Desitgem a tothom una Bona Diada!

Claustre de mestres.