BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 35 – FEBRER 2019.

Acabem el mes de gener amb els companys i companyes del projecte Erasmus + “IDEAL” i la celebració del Dia de la Pau en una setmana intensa i inoblidable plena d’activitats entorn Leonardo da Vinci i comencem el mes de febrer amb la desitjada sortida a la neu de l’alumnat de sisè.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest més de gener també estan previstes les següents activitats:

• L’alumnat de 1r visitarà l’Auditori a gaudir de “Els Tomballons”.
  • L’alumnat de 3r visitarà el Museu de Lleida.
  • L’alumnat de 4t visitarà l’Auditori “Enric Granados” i també realitzarà una sortida de descoberta del Parc de La Mitjana de Lleida.
  • L’alumnat de 4t i 1r participarà dels Patis Actius d’ASPROS.

De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Acabarem el mes amb la celebració del Carnestoltes i us recordem que els dies 1 i 4 de març seran festius de lliure disposició tal i com recull el calendari escolar.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!