BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 22 – OCTUBRE 2017

Ja ha arribat la tardor i comencem el mes d’octubre. Us convidem a visitar el mural de benvinguda “El pla de l’os” en reivindicació de la pau, el diàleg i la convivència.

També us animem a participar activament en el Projecte de millora del pati que pretenem dur a terme durant aquest trimestre.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest més d’ocubre estan previstes les següents activitats:

• Els alumnes de 1r aniran al Museu de la Panera.
  • Els alumnes de Cicle Inicial aniran de visita a Agramunt a l’Espai Guinovart, els Torrons Vicens i el Castell de Montsonís.
  • Els alumnes de 3r aniran al Museu de Lleida.
  • Els alumnes de 4t aniran a La Mitjana.
  • Els alumnes de 5è aniran de visita a les Coves del Cogul i els Vilars d’Arbeca.

De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Finalment, acabarem el mes gaudint plegats de La Castanyada.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!