CANÇONS PER LA PAU!

Cançons i música contra la violència és l’antídot que practiquem a l’escola.

Dilluns a la tarda gairebé els 500 alumnes de l’escola amb els/les seus/seves mestres es vam reunir a l’entrada de l’escola per cantar en favor de l’amistat i la pau.

La mestra Anna Cifuentes va dirigir el cor dels grans del Godàs  i va tocar al piano la cançó “Ningú comprèn ningú”. També alumnes del cicle mitjà van llegir poemes de pau.

La direcció i el claustre de mestres creuen fermament que aquests tipus d’activitats afavoreixen la cohesió social i contribueixen a desenvolupar emocions positives en l’alumnat i per aquesta raó estan incloses en el Projecte Educatiu del Centre des de fa molt de temps.

La comissió de música de l’escola està treballant  i planificant altres accions similars amb l’objectiu de crear un petit repertori i poder-lo presentar per al gaudi de tots i totes i mantenir un clima d’escola d’acollida i respecte.