INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (27-03-2020).

Benvolguts/des,

Bon dia a tothom! Que tots i totes us trobeu bé és el nostre desig principal, avui i tots els dies.

Oficialment es prorroga l’estat d’alarma fins el dia 12 d’abril, però  la tornada presencial i a la normalitat ningú en sap res. Haureu sentit desenes de comentaris però només podem atendre a missatges que venen de fonts oficials. En aquest sentit la ministra Isabel Celaá va dir ahir: «…El gobierno no cree que los alumnos vuelvan a las clases presenciales a corto plazo» i el conseller Bargalló aquest matí ha dit: « …no es preveu d’allargar el calendari al juliol»

Consegüentment, haurem de continuar amb el nostre Pla d’acompanyament per a l’alumnat i les famílies.

Havent observat  aquesta setmana les activitats fetes al Moodle i al Classroom hem vist que hi ha alguns/es alumnes (4t,5è i 6è) que no han fet el retorn de les activitats proposades tot i que hi ha un nombre considerable que sí les han fet i algunes molt ben fetes! Felicitem el vostre esforç en aquests dies tan complicats.

Dilluns dia 30 trobareu als blocs, al Moodle i al Classroom noves propostes de tasques.

Tal com us vam dir ahir, necessitem que cadascú de vosaltres, grans i petits,  posi de la seva part per ser eficaços en el Pla i ens cal la vostra col·laboració. Establir un horari de rutines diàries us anirà molt bé.

Agafar un llibre i llegir, mirar els programes educatius de TV3 us ajudarà, sobretot, als que no teniu accés a la connexió.

ÀNIMS que aviat farem un vídeo amb les vostres fotos però ens falta la teva. Envia-la al Twitter!

DILLUNS DIA 30 HI HAURÀ MÉS ACTIVITATS

NO DEIXEU DE LLEGIR EL FULL A LA WEB

BON CAP DE SETMANA!

________________________________________________________________________________

* Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Esperem tornar a la normalitat ben aviat alhora que us enviem molts ànims i força.

Cordialment,

La direcció

CONSELL: Les rutines i l’ordre beneficiaran la nostra salut mental i ens donaran energia.

Actualització anterior 26-3-20