FESTA DE FINAL DE CURS.

logopetitEl proper dissabte dia 17 de juny l’AMPA de l’escola ha organitzat la tradicional festa de final de curs.

Podeu consultar tota la informació a la web de l’AMPA (www.ampagodas.cat).

Durant la festa s’instal·larà al pati de l’escola una taula informativa presidida per la professora Rosa Torruella com a representant del projecte solidari “VACANCES EN PAU” de l’associació Sàhara Ponent. Aquesta associació porta a terme, entre d’altres, la tasca d’acollir nens i nenes del campament de refugiats per passar l’estiu en famílies de Catalunya i oferir-los una bona estada i revisions mèdiques.

L’objectiu de la nostra iniciativa com a escola és recaptar fons per a poder subvencionar els viatges de la mainada, ja que les altres despeses corren a càrrec de les famílies acollidores. Per aquest motiu a la taula hi haurà objectes a la venda fets per voluntaris, així com rebosteria casolana.

Tanmateix el pintor local i mestre de l’escola Robert Martí cedeix una de les seves obres “Tarda de març” per tal d’organitzar un sorteig i recollir diners per a aquest projecte. Aquesta obra estarà exposada al vestíbul del centre i es sortejarà el mateix dia de la festa. Les participacions per al sorteig, que costen 1€, les podreu adquirir des del dia 7 de juny a la secretaria i el mateix dia de la festa.

Us donem les gràcies d’antuvi per la vostra col·laboració, amb el desig i la satisfacció de poder promoure i participar en aquest tipus d’accions solidàries.