CLOENDA DE L’ESCOLA ESPORTIVA.

El dissabte dia 3 de juny al pavelló poliesportiu de Cappont va tenir lloc la Cloenda final de l’escola esportiva de bàsquet del Frederic Godàs. Els participants van realitzar diferents partits amb altres escoles de la ciutat. Finalment va haver la competició “Two Ball” de pares amb fills per veure quina parella feia més cistelles. Als finalistes se’ls ha obsequiat amb una pilota de bàsquet reglamentària.

Finalment. el coordinador de l’escola esportiva el Sr. Raül Nuño va demanar la col.laboració de  la presidenta de l’AMPA Sra. Margarida Almirall i de  la directora de l’escola Sra. Maria José Castelló per al lliurament dels diplomes a tots els nens i nenes.

L’escola Frederic Godàs va crear l’escola esportiva de bàsquet l’any 1994 i té com a objectiu estratègic augmentar el nombre de participants en els propers cursos ja que l’impuls de l’esport és un dels pilars fonamentals del seu projecte educatiu ja que fomenta valors com l’esforç, el respecte, la col.laboració, la tolerància tot enfortint les amistats i aquesta és una tasca que fomenten dia rere dia els entrenadors caracteritzats per una gran dedicació i professionalitat amb els més de 100 jugadors i jugadores que en formen part.

Moltes gràcies a tots i totes per la confiança dipositada  i fer que l’escola esportiva i el Frederic Godàs millorin amb la col.laboració de tota la comunitat escolar.

La Direcció.