ERASMUS +. TROBADA A LLEIDA DEL 27 DE GENER AL 2 DE FEBRER.

La setmana vinent rebrem la visita de mestres i estudiants de les escoles amb les que hem engegat el projecte Erasmus + “I.D.E.A.L. – Innovating by doing experiments about Leonardo”:

Durant la seva estada a Lleida realitzarem diferents activitats entorn la figura de Leonardo da Vinci i acompanyarem els companys i companyes en la descoberta de la nostra ciutat. Visitarem el Museu de Lleida, l’Auditori Enric Granados, la Seu Vella i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. També serem rebuts en visites oficials a la Paeria i el Departament d’Ensenyament.

A l’escola realitzarem activitats a tot el Cicle Superior com tallers relacionats amb l’obra de Leonardo da Vinci i la introducció a la robòtica educativa amb Lego WeDo2.0 o d’altres més lúdiques com la introducció als jocs tradicionals o un taller de batucada.

Durant la setmana, com cada curs, també celebrarem el 30 de gener el Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

Finalment, la Coral de l’Escola ha organitzat un concert que es durà a terme a l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la Universitat de Lleida.

Esperem que sigui una setmana molt profitosa pel conjunt de la Comunitat Educativa d’intercanvi cultural i de treball conjunt amb els nostres companys i companyes europeus entorn el treball de Leonardo da Vinci.