BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 34 – GENER 2019.

Comencem un nou any ple de reptes i il·lusions compartides amb un mes de gener ple d’activitats diverses.

Durant aquest mes rebrem a la nostra escola la visita dels companys i companyes del projecte Erasmus + “IDEAL” durant la setmana del 28 de gener al 1 de febrer.

Durants aquest mes també celebrarem la festivitat de Sant Antoni amb totes les nostres mascotes com a protagonistes.

El dia 30 de gener també celebrarem el dia de la Pau.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.
Durant aquest més de gener també estan previstes les següents activitats:
  • L’alumnat de P4 i P5 assistirà al teatre a “L’Escorxador”.
  • L’alumnat de 2n i 3r participarà dels Patis Actius d’ASPROS.
  • L’alumnat de 6è partiparà d’una audició a l’Auditori Enric Granados.
De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!