EL PATI ESCOLAR, ESPAI D’APRENENTATGE I CONVIVÈNCIA.

L’hora de l’esbarjo és gairebé l’espai de temps més desitjat per als nens i les nenes. El pati és una oportunitat més per a treballar valors i per viure noves experiències d’aprenentatge.

L’escola Frederic Godàs disposa d’un marc privilegiat (10.000m2) per gaudir aquestes experiències i sobretot per sentir el gust d’estar amb els iguals tot compartint vivències. En aquest espai educatiu els/les mestres hem preparat diverses activitats novedoses per facilitar que la mainada aprengui a relacionar-se, a dialogar, a resoldre conflictes, a conviure i a riure plegats .

A més de les pistes per jugar a bàsquet, futbol i altres jocs de pilota, en el nostre pati podem trobar :

• Hort.

• Zona de jocs d’equilibris (cuc, troncs de fusta…)

• Rocòdrom

• Bagul on guardar els materials.

• Tipies.

• Taules de fusta sota els arbres de Judea amb diversos jocs de taula.

• Espais interiors (biblioteca per llegir i aula d’informàtica per fer cerca i acabar treballs)

Amb totes aquestes oportunitats és difícil que els nostres infants estiguin avorrits. Estem segurs que el fet de brindar-los tots aquests espais plens de recursos i amb el nostre ajut estem fomentant la igualtat i el respecte, aprendrem a tenir cura dels materials, aprendrem a perdre i a saber guanyar i serem tots més tolerants i feliços. Tant de bo puguem veure els nostres objectius complerts!