BUTLLETÍ ELECTRÒNIC NÚMERO 7 – MARÇ 2016

BUTLLETI
Amb el març arriba el bon temps i la primavera. Deixem enrere el Carnestoltes i les emocions de la Sortida a la Neu dels de 6è i ens atansem a les vacances de Setmana Santa que seran del 19 al 28 de març.
Durant el març els nens i nenes de 2n gaudiran d’una audició a l’Auditori Enric Granados i d’una obra de teatre en anglès a l’Escorxador i els de 5è visitaran el Parlament de Catalunya i el Museu Marítim de Barcelona. De totes les activitats esmentades rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.
Podeu fer un cop d’ull a les activitats del mes de febrer a l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles. Podreu trobar-hi un recull d’imatges de Carnestoltes a Educació Infantil, sortides i activitats al Cicle Inicial, activitats d’Educació Viària i el Taller de Punta Seca al Cicle Mitjà  i la trobada d’escoles de Cappont i la Sortida als Instituts al Cicle Superior.
Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *