BUTLLETÍ ELECTRÒNIC NÚMERO 5 – GENER 2016

Iniciem un nou any ple d’il·lusió i nous reptes, reprenent les classes amb un mes ple d’activitats.

Durant el gener els nens i nenes de P4 visitaran el Caixaforum, els de P5 faran una sortida a la Ludoteca i al Museu de l’Aigua, els de 1r aniran al Museu Morera i els de 6è gaudiran d’una audició. Aquest mes, com és tradicional a l’escola, celebrarem la Diada de Sant Antoni amb la participació de les mascotes dels nens i nenes i també del Dia Escolar de la No-violència i la Pau. De totes les activitats esmentades rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Podeu fer un cop d’ull a les activitats del mes de desembre a l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles. Podreu trobar-hi nadales i fotos del Tió a Educació Infantil, felicitacions nadalenques a Cicle Inicial i Cicle Mitjà i il·lusions òptiques a Cicle Superior.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *