BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 28 – ABRIL 2018.

Donem la benvinguda al tercer trimestre amb energies renovades per encarar el darrer tram del curs esperant la gran festa de la cultura que celebrarem entorn la Diada de Sant Jordi. El mes d’abril és ple d’activitats.

Per començar, hem celebrat la trobada de nens i nenes de les tres escoles del barri el dia 4 d’abril al parc de la Doctora Castells.

També us convidem a participar a la 1a CAMINADA POPULAR “CAMINS ESCOLARS” que es realitzarà pel nostre barri, promovent la relació entre les famílies de les diferents escoles i donant a conèixer els camins escolars el proper dia 6 d’abril.

Us recordem que fins el dia 20 d’abril podeu participar i votar a les fotografies del TERCER CONCURS FOTOGRÀFIC DE SANT JORDI A TWITTER “LLIBRES ARREU”.

El mes acabarà amb la jornada de “Juguem al carrer” el dia 27 d’abril als Camps Elisis.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://agora.xtec.cat/ceipfredericgodas/nivells/) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes es duran a terme les següents sortides i activitats:

• L’alumnat de P3 vistitarà el Caixaforum
  • L’alumnat d’Educació Infantil visitarà la llibreria “El Genet Blau”.
  • L’alumnat de 2n visitarà la Sala Oró del Museu del Clima i la Ciència de Lleida.

De cadascuna de les activitats els mestres de l’escola us informaran puntualment a través dels vostres fills i filles.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!