TERCER CONCURS FOTOGRÀFIC DE SANT JORDI A TWITTER “LLIBRES ARREU”

La participació de les famílies a l’escola és un tema que volem incentivar des de moltes vessants. Per aquest motiu us convidem, un any més, a participar en el tercer concurs fotogràfic de Sant Jordi a Twitter.

Us animem a presentar les vostres fotografies de la diada. En aquestes s’haurà de reflectir la festa de la cultura, de la tradició, dels llibres i de la lectura. Haurà de ser una foto familiar, divertida, original, icònica i que us vingui de gust compartir sota les etiquetes #LlibresArreu #SantJordiGodas2018 i ho farem combinant la tradició i la modernitat a través del compte de Twitter de la nostra escola @FredericGodas.

La fotografia que aconsegueixi més “likes” serà la guanyadora. Podeu aprofitar les vacances de Setmana Santa per trobar aquella foto especial d’uns llibres al camp, lectura al cotxe, damunt la sorra de la platja o qualsevol altra situació que us inspiri el títol “Llibres Arreu”. Teniu temps per compartir-la fins al 20 d’abril a les 24:00h.

Entreu a @FredericGodas mireu les fotos i feu “like” a les que més us agradin.

Animeu-vos, participeu, fem xarxa i gaudim plegats de les nostres tradicions!

Podeu consultar els treballs de l’any passat a l’etiqueta #SantJordiGodas2017