SETMANA DE LA CIÈNCIA 2020.

La setmana del 16 al 20 de novembre hem celebrat la Setmana de la Ciència a la recerca de les respostes a les preguntes “Perquè cada setembre se’ns punxen les pilotes al pati?” a l’Educació Primària i “Per on beuen les plantes?” a Educació Infantil.

L’investigació entorn les plantes que ens envolten al pati i a l’hort de l’escola ens han portat a trobar respostes a aquestes qüetions.

A l’Educació Primària hem descobert el tríbol i ara ens obliga a prendre mesures per evitar que ens torni a passar. El comitè ambiental de l’escola recollirà les conclusions de totes les classes i decidirà com actuar. La ciència es posa al servei de l’escola per posar remei als problemes quotidians.

Ha estat una setmana molt intensa que ha donat lloc a la tradicional exposició de treballs de la “Setmana de la Ciència”.

Podeu veure tota l’activitat al hashtag del nostre compte de Twitter #SetmanadelaCienciaGodas.