BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 46 – NOVEMBRE 2020.

Hem acabat el mes d’octubre amb la celebració de la Castanyada d’una manera més restrictiva, però amb el mateix esperit de sempre.

Comencem el mes de novembre amb la mateixa força de sempre i amb les ganes de continuar desenvolupant la tasca educativa que duem a terme dia rere dia amb totes les mesures de seguretat i higiene necessàries. La continuïtat de la presencialitat a l’escola és cosa de tots i hem de continuar demanant la col·laboració de tota la comunitat educativa en l’èxit del dia a dia a l’escola.

Aquest mes durem a terme activitats especials durant la Setmana de la Ciència, del 16 al 20 de novembre, i celebrarem la diada de Santa Cecília omplint de música la nostra escola.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes de de novembre estan previstes les següents activitats:

• L’alumnat de 1r seguirà amb les sortides pel barri amb una visita a les diferents places de Cappont.
  • L’alumnat de 3r faran una sortida als Camps Elisis.
  • L’alumnat de 4t faran una sortida al Parc de La Mitjana i rebran una xerrada per part d’Unió de Pagesos.
  • L’alumnat de Cicle Superior rebrà una xerrada d’Unió de Pagesos i faran una sortida a La Mitjana.

De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!