Reunió Consell Escolar del 28 de juny de 2018

Aquí podreu trobar la convocatòria del consell escolar i, un cop fet, un breu resum dels temes tractats.

S’ha convocat un Consell Escolar per al proper 28 de juny a les 1 quart d’1 de la tarda, amb l’ordre de dia que es detalla a continuació. Es recorda que si algú està interessat a que s’hi tracti algun tema es pot posar en contacte amb qualsevol dels membres del consell, també és recorda que l’escola,  a l’esquerra, just abans d’entrar a l’edifici de primària, hi ha ubicada una bústia per tal de deixa-hi les vostres propostes.

Ordre del dia:
  1. Lectura i aprovació de l’acta anterior.
  2. Memòria curs 2018-19.
  3. Grups i plantilles.
  4. Proposta quotes 2018-19 (reutilització, material comú…)
  5. Manteniment i millora.
  6. Notícies varies.
  7. Torn obert de paraula.