Los iaios i iaies a la nostra Castanyada

Un any més los iaios i iaies de la residència de la gent gran ha pujar a l’escola per viure més de prop la nostra Castanyada.
En arribar s’han fet unes fotografies de aprofitant el mural de la castanyera que hem fet enguany, a continuació han visitat l’exposició de panellets i castanyes disfressades i, ja per acabar, han sortit al pati per veure com ballàvem la dansa de La Castanya, les coreografies del Ball d’entrada de gitanes, el ball modern, degustar les saboroses castanyes i… ja es feia tard, no s’han pogut quedar als balls de fi de festa.
Gràcies per venir, el proper curs us esperem un altre cop.

1. Núria

De les festes que organitza l’escola, potser la castanyada és la que m’agrada més.
    És molt bonic veure tots els nens i nenes ballant amb els seus mestres. Tota l’escola junta ballant al compàs. El primer cop que ho vaig veure em vaig emocionar.
    I que pugin els iaios i les iaies és un detall molt bonic. Que tinguin el seu lloc. Que els avis vegin els infants però que també els infants tinguin presents els avis i àvies.
    Moltes gràcies per la feina que feu cada any amb tanta dedicació i cura.