Visitem l’IES Flix

El passat divendres 8 de juny els alumnes i les alumnes de 2CS de l’escola vam visitar l’IES de Flix.
Allà ens va rebre la seva directora, la Mar Carranza, la Cap d’estudis , Montse Monclús, i el coordinador d’ESO, Marià Hierro.
Ens vam reunir a l’aula doble i ens van explicar el funcionament de l’Institut, la dinàmica de canvis de classe, algunes normes bàsiques de convivències…. També vam veure un vídeo realitzat per una ex-alumna que ha estudiat Comunicació audiovisual. Al petit documental vam poder veure diferents aspectes del dia a dia dins l’institut.
Després ens van fer un petit recorregut per les instal·lacions i vam poder veure de primera mà algunes de les aules, conèixer alguns professors i fins i tot participar a una classe de ciències.
La visita va finalitzar a la Cantina de l’IES on, molt amablement, Eli ens havia preparat un petit refrigeri.
Vam sortir molt contents, emocionats i amb ganes que arribi Setembre.

Alumnes de 2CS