Proposta de la Comunitat de Grans a la Fira STEAMEbre

Benvolguts i benvolgudes!

La Comunitat de Grans de la nostra escola us expliquen com a partir d’una situació sobrevinguda com va ser l’incendi de la Ribera d’Ebre i les Garrigues al 2019, la implicació de la comunitat educativa provoca una millora d’un espai emblemàtic arrasat per l’incendi.

El Grup de Natura Freixe i el seu projecte ENFOCAT es centrava en millorar els hàbitats destrossats per l’incendi. Ens van demanar la nostra participació per millorar l’emplaçament de l’Ermita del Remei de Flix i vam construir nombroses caixes niu, hotels d’insectes i refugis de fauna. A més vam participar en la plantada de arbusts autòctons. També participaren l’Escola Pàmies de Ginestar gràcies a l’aliança #STEAMcat.

Us proposem construir unes caixes niu per ocells petits (passeriformes) i unes caixes niu pels ratpenats (un dels millors insecticides que podem trobar a les nostres comarques).

En aquest Genially trobareu totes les instruccions i vídeos descriptius. Esperem que us agradi!