Castanyada 2017 a la residència

Un cop més, com és tradició a la nostra escola, monstres i castanyeres s’han desplaçat a la residència de la gent gran per compartir-hi la Castanyada escolar 2017. La festa ha començat amb l’actuació dels flabiols de gralla que han interpretat el tema La Castanya, mentre un grup de companys i companyes ballaven la dansa. A continuació tot el grup ha fet un ball, la coreografia del qual ha estat elaborada pel propi alumnat. Per acabar l’acte, les castanyeres han recollit les castanyes que els hi lliuraven els iaios i les iaies, al temps que quedaven convidats a participar a la festa de la Castanyada escolar 2017 que tindrà lloc aquella mateixa tarda al pati de l’escola.