Visita a Guissona

El dia 19 de maig tots els alumnes i les alumnes de Cicle Superior de la nostra escola vam anar de visita al poble de Guissona.

Al arribar vam visitar el parc arqueològic de la ciutat romana de Iesso. Ens va agradar molt i la vam trobar molt interessant. També vam visitar el museu i vam veure un audiovisual.

Més tard vam visitar la fàbrica de productes d’alimentació del Bon Àrea. Era molt gran i vam fer la visita amb trenet.

Després ens van convidar a dinar al buffet del Bon Àrea ( també ens va agradar molt).

Va ser una sortida diferent i divertida.

Esquelet del museu

Alumnes de 1CS