Aquari dels animals marins

Hola ,som els alumnes de 3r de l’escola Enric Grau Fontseré  de Flix.

Us volem presentar el nostre aquari, el vam començar a treballar al mes de Febrer dins l’assignatura de medi natural i plàstica , ho hem acabat a finals de Març.

Primer vam estudiar els animals marins, vam aprendre  de que s’alimenten, com neixen, per on respiren, on viuen  i si són vertebrats o invertebrats.

A continuació, vam anar als ordinadors a buscar informació sobre els diferents animals del fons marí. Ens vam repartir la feina per parelles  i vam escriure unes llibretetes que contenien tota la informació. Cada parella feia dos animals diferents.

Quan vam acabar de realitzar les targetes vam fer uns animalons amb plastilina i amb  altres materials com ara esponges, escuradents, pintures… Que ens van servir per decorar l’aquari. L’aquari esta fet amb una caixa de cartró. També hem fet servir sorra, cartolines, petxines i pedres rugoses.

Al costat de l’aquari hi hem ficat un cartró amb les targetes que senyalen el número de l’animal i el descriuen.

Ens ho hem passat pipa!!! I em après moltíssimes coses!!!

Aquí us deixem els links de les presentacions: