Visita dels Agents Rurals

Aquest dimecres, les classes de segon hem rebut l’agradable visita de l’Agent Rural Màrius Domingo per tal de felicitar al nostre alumnat per la redacció de les cartes presentades a la Reserva Natural de Sebes, Ajuntament de Flix i Agents Rurals arran l’atropellament d’una altra llúdriga al pont de Flix. Ha destacat les propostes adequades per tal d’evitar nous atropellaments que coincideixen amb les realitzades al Departament de Territori i Sostenibilitat pels Agents Rurals.

Ha encoratjat al nostre alumnat a seguir amb aquesta empenta i curiositat sobre els nostres espais naturals i ens ha obsequiat amb enganxines i uns punts de llibre.

Properament ens tornarà a visitar per realitzar un taller sobre les orenetes!

Moltes gràcies per la visita Màrius!