Sessió de Nadal Snoezelen amb la Residència de Flix

Benvolgudes famílies,

Aquest dimecres 27 de desembre les docents terapeutes Snoezelen de la nostra escola han implementat una sessió dedicada a les festes de Nadal pels usuaris de la residència de la gent gran “Les escoles velles” de Flix. En aquesta ocasió vuit usuaris han gaudit d’un seguit d’activitats distribuïdes en tres espais: al jardí sensorial han pogut fer punteria amb pinyes i han menjat xocolata desfeta, a la sala Snoezelen han pogut experimentar amb textures, ampolles sensorials, estirar-se al llit d’aigua, minimón de neu artificial, passejar per les rajoles interactives tot ensumant olis essencials d’eucaliptus i visualitzant una projecció amb llar de foc.

Finalment a l’aula de psicomotricitat els usuaris de la residència han realitzat un memory olfactiu, el joc què hi haurà dins la caixa?, pintar amb xocolata, fer un tastet de brou nadalenc o cagar el tronc de Nadal tot ambientat amb nadales. Abans de marxar una mica de torrons i fins la propera sessió!

Agraïm la confiança de l’equip tècnic de la residència de Flix i a l’alumna de l’Institut de Flix Natàlia Olivar i la seva tutora Elena Sànchez que realitzen un Treball de Recerca sobre els nostres espais sensorials per la seva col·laboració.

Com sempre agraïm als nombrosos col·laboradors i espònsors que gràcies a les seves aportacions podem oferir aquests espais a la recerca del benestar emocional a partir de l’experimentació sensorial.