Seleccionats per participar al Retotech de la Fundació Endesa

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana la Fundació Endesa ha comunicat als 217 centres d’educació infantil, primària i secundària seleccionats per participar a la VII edició del Repte Retotech per les comunitats d’Andalusia, Aragó, Balears, Canàries, Catalunya, Extremadura i Madrid. Estem d’enhorabona al ser un dels centres escollits per participar en un repte tecnològic que consta de diferents fases de formació, creació i difusió d’un projecte a partir d’uns kits de robòtica educativa i disseny 3d.

Pel fet de ser seleccionats, l’escola rebrà una impressora 3d i 10 kits de robòtica Zum Junior, a més de la corresponent formació pel professorat per poder desenvolupar el projecte cooperatiu amb l’alumnat que resolgui alguna situació rellevant del seu entorn proper. Una metodologia on l’alumnat serà el protagonista del seu aprenentatge amb tasques creatives, pensament computacional, treball en equip on la dimensió comunicativa també és molt important.

La nostra escola va presentar candidatura amb el següent vídeo:

Seguim!