Segon premi als XIV Premis Mayor Zaragoza

Aquest passat 22 de maig a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa es va celebrar l’entrega de premis de l’edició XIV dels Premis Federico Mayor Zaragoza. Aquest certamen organitzat conjuntament per l’Associació d’amigues i amics de l’UNESCO de Tortosa i la Universitat Rovira i Virgili pretén donar visibilitat al lema Salvem el planeta. Actuem ara, demà pot ser massa tard! amb la creació de vídeos per part de l’alumnat de tot el planeta.

La nostra escola va recollir el segon premi en la categoria de centres d’educació primària (cicle superior) i primer cicle d’educació secundària amb el curtmetratge “I tu, ho tens clar?” realitzat per l’alumnat de sisè .

88 vídeos de Catalunya, la resta de l’estat espanyol i alguns de Llatinoamèrica es van presentar al certamen donant missatges sobre la necessitat de millorar la sostenibilitat del nostre planeta.

El premi consisteix en un diploma commemoratiu, un quadre-trofeu i 250€ que els destinarem a millorar l’aula audiovisual de la nostra escola. Van recollir el premi les docents responsables de l’ambient Carles Capdevila Remei Jose Antonio i Júlia Muñoz i el director del centre Josep Manel Albiac.

Enhorabona a l’alumnat de sisè i a les mestres per la bona feina feta!

Us deixem amb l’enregistrament de l’entrega dels Premis (1hora i 11minuts sortim nosaltres):